بسم الله الرحمن الرحیم
«...اَقِمِ الصَّلاةَ لذكري » (طه/14)
«... نماز را براي ياد من بپا دار.»
________________________
به وبلاگ نماز خوش آمدید.هدف من از ساختن این وبلاگ آشنایی هر چه بیشتر دوستان با نماز ، خواندن نماز اول وقت و امر به نماز و اقامه آن است.سعی می کنم اول خودم عامل باشم بعد شما رو دعوت کنم.
امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید.
ما را در سایت نماز چیست؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152